دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

خلاصه دروس و سوالات دین و زندگی اول تا سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی
دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

خلاصه دروس و سوالات دین و زندگی اول تا سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی

آیات دین و زندگی ۳ کتاب چاپ جدید سال ۹۰ برای همکاران و دانش آموز

 

با سلام و عرض ادب خدمت بازدید کنندگان محترم:

برای شنیدن و دانلود تلاوت آیات کتاب دین و زندگی3 چاپ جدید(90) بر روی لینک مورد نظر کلیک فرمایید:

تلاوت آیات درس 1دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 2 دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 3دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 4 دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 5 دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 6 دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 7دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 8 دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 9دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 10دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 11دین و زندگی 3

 تلاوت آیات درس 12 دین و زندگی 3

 تلاوت آیات درس 13 دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 14 دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 15 دین و زندگی 3

تلاوت آیات درس 16دین و زندگی 3

              

                پیروز و سربلند باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
یزدانی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:43 http://www.arta-dini.blogfa.com

سلام وعرض ادب محضر دوست عزیزم
محتوای وبلاگتون بسیار عالیه /اما گلایه ازتون دارم اونم چرا برای بنده حقیر ارائه طریق نمی کنین من منتظر حضور شما در وبلاگ حقیر خودم با ارئه نظرات شما هستم
موفق باشین

سلام استاد گرامی و سرور معظم جناب یزدانی . انصافا هر زمانی که کانکت میشم اولین بازدیم از وب شماست چون مطالب جدید و بروز و علمی شما مورد نظر حقیر است که با اجازه تون از اونا استفاده میکنم و حتی در وب خو میذارم البته با اجازه شما مثل این مطالب : تطبیق آیات کتاب دین و زندگی (4) و آیه های قرآنی در رویدادهای زندگی و غیره اما اینکه بعضی اوقات فراموش میکنتم نظر بدم عذر میخوام و ما در یک منطقه محروم هستیم که از اینترنت دیال آپ استفاده میکنیم و صرعت پایین و هزینه بالا دارد که از این بابت عذر میخوام . من مشتری پر و پا قرص و شاگرد شما هستم . با تشکر بزمیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد