دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

خلاصه دروس و سوالات دین و زندگی اول تا سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی
دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

خلاصه دروس و سوالات دین و زندگی اول تا سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی

هزار و سه پند شیطان به موسی

 

هزار و سه پند

شیطان به حضور حضرت موسی (ع) امد و گفت : آیا میخواهی به تو هزار و سه پند بیاموزم حضرت موسی گفت : انچه تو میدانی من بیشتر میدانم و نیازی به پند تو ندارم .

 

در همین حال جبرئیل وارد شد و عرض کرد ای موسی خداوند میفرماید هزار پند او فریب است اما سه پند او را بشنو موسی هم به شیطان گفت سه پند از هزار و سه پندت را بگو

شیطان گفت :

۱- چنانچه انجام دادن کار نیکی را در خاطرت گذراندی برای انجام دادن ان شتاب کن و گرنه تو را پشیمان میکنم .

۲- اگر با زنان بیگانه و نامحرم نشستی غافل از من مباش که تو را به گمراهی وادار میکنم .

۳- چون خشم و غضب بر تو مستولی شد جای خود را عوض کن و گرنه فتنه به پا میکنم .  

 

با کسب اجازه از استاد غلامحسین یگانه مدیر وبلاگ درس دین و زندگی  

نظرات 1 + ارسال نظر
غلامحسین یگانه یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:15 http://darsi.persianblog.ir/

با سلام خدمت شما استاد عزیز و ارجمند .من کوچک شما هستم .وظیفه ام بود .موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد