دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

خلاصه دروس و سوالات دین و زندگی اول تا سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی
دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

خلاصه دروس و سوالات دین و زندگی اول تا سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی

قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا میزند

قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا میزند

 


قال رسول الله(ص):

قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا میزند

                                                                                                          

   من خانهفقر هستم با خودتان گنج بیاورید.

   من خانه ترس هستم باخودتان انیس بیاورید.


   من خانه مارهاوعقرب ها هستم باخودتان پادزهر بیاورید.

   من خانه تاریکی هاهستم باخودتان روشنایی بیاورید.

  من خانه ریگ ها و خاک ها هستم باخودتان فرش بیاورید.

1-گنج:لا اله الاالله

2-چراغ:نماز و نمازشب

3-پادزهر:صدقه و خیرات

4-انیس:تلاوت قرآن

5-فرش:عمل صالح  

برگرفته  شده از وبلاگ همکار گرامی ناحیه 1 ری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد