دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

خلاصه دروس و سوالات دین و زندگی اول تا سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی
دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

دین و زندگی اول تا چهارم متوسطه-علمی - آموزشی

خلاصه دروس و سوالات دین و زندگی اول تا سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی

آواز و هشدار زمین به انسان

آواز و هشدار زمین به انسان:

زمین روزانه پنج مرتبه ندا سر می دهد:

  .1  ای انسان! تو برپشت من راه می روی یک روز داخل شکمم خواهی آمد.

.2 ای انسان! تو بر روی پشت من چیزهای مختلفی می خوری درشکم من حشرات تو را خواهند خورد.

.3 ای انسان!تو برروی پشت من میخندی بزودی داخل شکم من گریه خواهی کرد.

4 .ای انسان! تو بر روی پشت من خوشنود هستی فردا در داخل شکم من غمگین خواهی شد.

.5 ای انسان! تو بر روی پشت من گناه می کنی درحالیکه بزودی درداخل شکم من سزا داده می شوی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد